xmlns="http://www.w3.org/2000/svg" viewBox="0 0 54 54">
Gå til indhold

Evaluering af Get Moving kampagnen 2015

EVALUERINGER 09 OKT 2015
I foråret 2015 gennemførte Sundhedsstyrelsen en kampagne, der havde til formål at øge kendskabet til styrelsens anbefalinger om, at børn og unge skal være fysisk aktive i 60 minutter eller

mere hver dag. Følgende succeskriterier indgår i denne evaluering for kampagnen af Sundhedsstyrelsen:

• Kendskabet til anbefalingerne om mindst 60 minutters fysisk aktivitet om dagen blandt forældre til fysisk inaktive 10 til 13-årige er på minimum 70 procent efter kampagnen.

Advice har ud fra Sundhedsstyrelsens faste model for evaluering foretaget en måling af kampagnens effekt via to surveys blandt tilfældigt udvalgte forældre i målgruppen. 

Evaluering af Get Moving kampagnen 2015 - Hovedresultater


Evaluering af Get Moving kampagnen 2015 - Samlet evalueringsrapport